hannahkritiserar

Direktlänk till inlägg 22 april 2008

DETTA . ÄR . REALITET

Av Hannah - 22 april 2008 20:01


 Jag måste påpeka att jag verkligen gillar bakgrundsmönstret jag valt. Det är sådär lagomt irriterande, på gränsen till att kunna göra en människa gravt sjuk i sinnet. Helt perfekt alltså, för om du inte redan lider av någon slags psykisk störning skulle du inte förstå nånting av mina inlägg. Förövrigt har jag noterat att jag oftast, okej alltid, skriver i andra person, alltså du-formen. Och att jag även får det att se ut som att just du är en fullkomligt iQ befriad person (vilket du är. men det vet du redan). Sedan är det dessa paranteser. Jag skriver med paranteser ungefär varannan mening. Men det kan ni ju se som nån slags signaturgrej, eller helt enkelt som nån slags fjortisskrivning (så att du ska känna igen dig, biatch). Och jag gör även ett språkligt fel ca 3 gånger i varje inlägg. Att ordet och placeras efter en punkt är egentligen en smutskastning mot det svenska språket. Men jag tycker att det blir bra, så jag tänker fan inte sluta. Vill även anmärka på att vissa saker i inläggen kanske inte står i sin rätt. Alltså, att allt jag publicerar kanske inte stämmer tänker jag inte ta någon slags ställning för (även fast allt är sant, egentligen).



Så, nu har du blivit informerad om ingenting och precis allt. Exakt som min blogg.. Om ingenting och precis allt.

 
 
Ingen bild

Testing

22 april 2008 21:29

Testing

 
Ingen bild

Anne-Lii

23 april 2008 08:51

Hannah...Du glömde vageln. I övrigt måste jag hålla med ditt fan om att e va great att hitta dah BLOGG! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 6 november 2010 23:34

  helt otroligt att denna blogg har någon slaviskt följande läsare. du ska ha ett jävla grattis känner jag ...

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29

      fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.   käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att ...

Av Hannah - 11 juli 2010 16:37

  borde man veta vad man vill göra med sitt liv när man är 18 år? är det nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra tills jag är 65 och drar på pensionärskryssning till åland? är det på något sätt fel att inte ha en susning om vad i helvete man v...

Av Hannah - 14 juni 2010 19:16

Jag är väl ingen direkt talare eller så. Aldrig varit, kommer aldrig vara. Inte så att jag inte kan tillgodogöra mig ett tal, är väl hyfsat kreativ ändå. Vid jämna mellanrum. Är väl snarare inte den typen. Saker låter bra i skallen och ser bra ut ...

Av Hannah - 21 april 2010 21:16

  jag var på gymmet idag. bredvid mig cyklade en man som uppskattningsvis vägde 3 gånger så mycket som mig. jag övervägde att lägga in en stöt. började trumma på hantagen lite försiktigt. han började trumma. jag slutade trumma. han slutade trumma. ...

Ovido - Quiz & Flashcards