hannahkritiserar

Alla inlägg under augusti 2009

Av Hannah - 12 augusti 2009 19:47


men fan vad jag känner för att döda någon just nu

Av Hannah - 3 augusti 2009 19:35





 skrev ett förjävla fint mejl till laredout. det gick tydligen inte att skicka då BÅDA mina e-postadresser redan var registrerad i databasen. Konstigt, jag har bara mejlat dit via min ena epost tidigare. Konstigt, man kan inte mejla och ställa en fråga om man redan är registrerad i databasen.


VEM är jäveln som hittat på detta? det var det JÄVLIGASTE jag varit med om. fyfan alltså. är detta lagligt? dom ger tillgång till att kunna mejla och ta kontakt med dom när man funderar över någonting. men vilken jävla mejladress jag än skriver så kan frågan inte skickas då "e-postadressen redan är registrerad i databasen". hyckleri?


vänliga laredout, jag ber er härmed att ta er i röven. (mitt långfinger är förevigt rest gentemot er)

Ovido - Quiz & Flashcards