hannahkritiserar

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Hannah - 24 april 2008 21:56


Det är nämligen så att jag och min stora blogg har skaffat ett samarbete. Ja, ett samarbete som i "shit! en blogg med samarbetspartners! fan vilken stor blogg egentligen.". Och ja, så är det. För detta är en stor blogg, och du gillar det.


För att komma till saken. Jag samarbetar alltså med webbradion Radio Rocketcity. Det tycker jag är extremt coolt och det tycker du också (bryr mig egentligen inte ett skit om din åsikt, just därför tycker du som mig). Radio Rocketcity drivs av mina kära kollegor Daniel och Oscar, även kända som Dj Danger och Beatmaster Zeke (no shit, de är lika onskefulla som deras namn). De har lagt ner sitt liv för att för att göra sin webbradio så bra som möjligt. Samarbetet mellan dem och mig ser jag som mycket seriöst. Vi sponsrar varandra kontenueligt (när vi får barnbidraget, alltså) och finns alltid för varandra. Vi ger kritik och hjälps åt för att få allt att fungera så bra som det går.


Radion är till för dig, som gillar allt från blues till sån där megahäftig.. smörmusik. Nej, men ärligt talat så får du fan lyssna och skapa en egen jävla uppfattning. Varför ska jag hålla på att slava för dig? Nej just det. Lyssna på Radio rocketcity eller dö.


http://www.radiorocketcity.studio.nu

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards