hannahkritiserar

Alla inlägg under december 2009

fan

Av Hannah - 30 december 2009 22:52


såg nyss slutscenen av "a cinderella story". ni vet den där scenen som gör allt så förbannat jävla bra och sen lever dom lyckligt i alla sina dagar? scenen där chad michael murray är så jävla sexig och kysser hillary duff i spöregn?


 


HELVETE vad jag hatar hillary duff.


Av Hannah - 30 december 2009 13:01


svaret är ja, det kan bli mer tragiskt.

Av Hannah - 29 december 2009 21:30


sitter och tittar på when a man loves a woman och äter choklad.

jag undrar...


kan det bli mer tragiskt än såhär?

JA

Av Hannah - 29 december 2009 16:15


jag kom precis på anledningen till blondinbellas uttalande i bloggen. hon skriver så enbart för att provocera mig!!! jag är stensäker. STONESURE

NEJ

Av Hannah - 29 december 2009 15:56


"Övik är min lilla fristad som jag verkligen älskar!"


SNÄLLA SLUTA!!! DU ÄGER INTE STÄLLET!!!


jag mår illa

Av Hannah - 29 december 2009 12:51



klockan är nio minuter i ett. jag har varit vaken i fyra timmar och 41 minuter.


klockan är nio i ett och jag har varit vaken i fyra timmar och 41 minuter!!!!!!

kan dock meddela att det inte är av fri vilja som jag upplevt dessa fyra timmar och 41 minuter i något sånär vaket tillstånd. med tanke på att jag numera vanligtvis brukar vakna runt 1 är detta en massiv prestation från min sida. fråga helst inte vad jag gjorde uppe så tidigt, jag får prestationsångest när jag tänker på det.


när jag tänker efter så är detta ett ypperligt tillfälle att vända tillbaka mitt dygn. men vad gör jag? jo jag sitter och lyssnar på coldplay - warning sign. jävligt bra låt men den rekommenderas inte att lyssna på i trött tillstånd då en risk för att somna uppkommer.







jag är så jävla trött

Av Hannah - 27 december 2009 18:07


tycker det var ganska roligt att oscarsgallerian jublade högre när erik nämnde modo hockey än när han själv äntrade scenen.

Av Hannah - 20 december 2009 13:59


hatar mig själv för att klockan är 2 och jag har redan bloggat tre gånger idag.


så jävla fail liv

Ovido - Quiz & Flashcards