hannahkritiserar

Alla inlägg under april 2009

Av Hannah - 29 april 2009 19:54


typ bah tja, har varit fett med tjock värme idag assåhh.


men som vanligt så lyckas regnmolnen lägga sig över järved. av alla ställen. men det är helt okej med mig, jag är inte alls sur.

Av Hannah - 26 april 2009 20:27


precis när jag höll på att tappa tron på den svenska televisionen hände ett mirakel (var ett tag sedan men ändå).  Jag satt där, framför tvn och förbannade den fan som bestämt antalet samt längden på alla reklampauser. började hata världen lite smått.


men plöstligt uppenbarar sig en reklam, så ljuv, så underbar. den talade mitt språk, den förstod mig på samma sätt som jag förstod den. vi var menade, helt enkelt.


det började med en reklam men eftersom blev det fler och fler. nu finns hela 4 stycken till min betjäning. jag känner mig... hel.. när jag tittar på den.


you and me forever duvan <33

Av Hannah - 26 april 2009 15:46


idag när jag satt i bilen försämrades min syn helt plötsligt. det blev väldigt ljust och svårt att se. där satt jag och kisade medans jag långsamt kom fram till att gud måste straffat mig för någon synd jag uppenbarligen gjort. började fundera intensivt på vad tusan jag kan ha gjort för ont. kom inte på något (hehe). med en plötslig handrörelse insåg jag anledningen till min försämrare syn. min mp3 reflekterade solen till mina ögon. 


välkommen till min blogg, här förenas till synes vardagliga händelser med mitt sanna intellekt för att komma fram till en brilliant lösning. några frågor?

Av Hannah - 26 april 2009 13:28


måste bara säga att det är rent beundransvärt att jag i princip har lika många besökare vare sig jag uppdaterar eller inte.


detta måste vara ett tecken

Av Hannah - 26 april 2009 13:27


gaybloggaren har gjort det igen.

jag skrattar så jag gråter

Av Hannah - 5 april 2009 20:36


HAHAHAHA!

DETTA VAR DÅ DET FULASTE ASKFATET JAG NÅGONSIN SETT! 

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH!!! så fruktansvärt fult!

 

 



detta inlägg antyder ju bara anigen om vilket underbart liv jag måste ha

Av Hannah - 5 april 2009 18:26


jag åber er härmed, alla vädergudar. snälla, snälla, snälla LÅT HÄR BLI SOMMAR! må den förargligt vita snö tyna bort likt jag i mina drömmar sett din fruktansvärda själ tyna bort. 


jag är förbannad på er just nu. vädergudarna alltså. eller visst, er läsare med för den delen. tittar man ut genom fönstret ser man en färgskala från mörkgrått till vitt. VAD ÄR DETTA? jag kan ju lika gärna ta livet av mig här och nu.

Av Hannah - 2 april 2009 16:43


du skall icke äta frukost i dina bara underkläder när det inom 100 meter från ditt hem placerats en lågstadieskola.

Ovido - Quiz & Flashcards