hannahkritiserar

Alla inlägg under mars 2009

Av Hannah - 31 mars 2009 22:38


om en enda jävel till gör dedär förbannade GB glasstestet på bdb så vet jag inte vad jag gör

Av Hannah - 29 mars 2009 21:32


för min plötsliga inaktivitet. som den mycket allmänbildade och kloka människa jag är sitter jag i nuläget och funderar och reflekterar över världsfred, den globala miljöförstöringen och livsstandarden för de fattiga i afrika.


skulle man ju kunna tro, iallafall.


i sjävla verket använder jag min hjärnkapacitet till det yttersta med funderingar såsom; orkar jag släpa mig till tvsoffan och titta på van veeteren? hur botar jag min förkylning på en natt? är det någon som sitter i min hals och gnager på mina halsmandlar? varför slutade jag ta pianolektioner i fyran? varför är det inte beck på tv ikväll?


ja, jag är en mycket djup människa. varför undrar du?

Av Hannah - 22 mars 2009 16:25


tro om jag skulle få fler läsare om jag la ut lite bilder på bloggen? jag tänkte, det är ju ganska drygt att läsa en blogg utan bilder. 


om ni nu hade förväntat er att jag efter detta inlägg skulle börja lägga ut lite bilder så kan ni glömma det. jag delade bara med mig av tanken att lägga ut bilder. aldrig i mitt liv att jag skulle göra det.


puss

Av Hannah - 22 mars 2009 16:20


ja idag vare såhär att jag gjorde ett besök ute på vischan. sidensjö närmare bestämt. intressant att alla verkar vara koägare där borta. halvvägs dit försvann mottagningen på mobilen. jag fick panikångest. slet mitt hår. övervägde att slänga mig ut genom bildörren och kravla mig tillbaka till civilisationen. men istället tog jag tag i situationen; jag insåg att jag var ensam. jag var lämnad, kall och sårbar. ute på vischan. utan någon form av kontakt med omvärlden. jag kände mig smått handikappad. 

...

Av Hannah - 21 mars 2009 10:53


gårdagen var fruktansvärd

Av Hannah - 19 mars 2009 21:36


det börjar dra ihop sig. jag har alltid föraktat dagen då jag ska få mitt första ig. jag känner hur den är påväg. och jag kan inte göra någonting åt det. det är kört. min (inte speciellt imponerande) meritlista skall svärtas ned. fruktansvärt. det absolut värsta vore om jag helt enkelt får ig på båda proven. jag skäms ihjäl. men jag kan inte hjälpa att min iq är i klass med grannens hund. jag skall nu be högre makter om välsignelse för att sedan sätta mig och invänta den fruktade dagen. ibland hatar jag mig själv

Av Hannah - 18 mars 2009 17:06


Jag kikade precis in under mina referenser. (visar olika länkar folk använt sig av för att komma in på min blogg under en viss tidsperiod.) Det såg ut ungefär som vanligt, förutom en sak. En sida var http://1sexdatingsite.com. (rekommenderas inte att besöka.)


HUR I HELA VÄRLDEN HAR NÅGON KOMMIT IN PÅ MIN BLOGG VIA EN PORRSIDA? 


min blogg är väl inte speciellt.. porrig? eller? HUR HAR DETTA GÅTT TILL?


jag kommer aldrig att förstå

när jag tänker efter så tror jag inte att jag vill förstå heller

Av Hannah - 18 mars 2009 16:26


det är vår ute. den meterhöga snön smälter. detta är ett av de få tillfällen som jag inte känner för att dö. jag är lycklig. snön smälter.


har matteprov och archicad prov på fredag. jag kommer få ig på båda. jag har inte gjort någonting på nån av dem. jag är så värdelös. får jag ig på ett prov i matte b så har ni full rätt att peka på mig och skratta (observera att autografer ej kommer att skrivas). jag kommer få två ig på en och samma dag. jag vill dö

Ovido - Quiz & Flashcards