hannahkritiserar

Alla inlägg under juni 2009

Av Hannah - 21 juni 2009 16:27


alltså hela facebook-konceptet är ju ett rent helvete!

Av Hannah - 19 juni 2009 00:21


 ja, harembyxorna har varit hett omtalade på sista tiden. Många har skaffat dessa i tron om att verka modemedvetna. MEN, visste du att araber (araber i all ära) använder harembyxor och skiter i dem för att sedan titta efter om de har skitit ut jesus. 


nu vet du.

Av Hannah - 17 juni 2009 23:38


efter att ha styrt runt katten i en låda hela dagen kan jag med 75% sannolikhet påstå att han nu har grova whiplashskador.

Av Hannah - 13 juni 2009 00:15


hur jävla emo kan man bli egentligen?

Av Hannah - 7 juni 2009 20:43


kan nässpray börja fräta på hjärnan vid kontenuelig användning i ca ett halvår?

isåfall är jag i stort behov av läkarvård.


anledningen till att jag undrar är att jag just nu upplever en smärta som om något hällt saltsyra i min hjärna.

Ovido - Quiz & Flashcards