hannahkritiserar

Alla inlägg under november 2008

Av Hannah - 30 november 2008 12:46


precis som varenda jävla år så har vi kommit till första advent. den fjärde söndagen innan jul. 4 veckor kvar till julafton.


advent är latin och betyder ankomst, som då syftar på herrens ankomst. vadamdkanfgaeipfa är latin, och betyder ta dig i röven. på första advent tar man fram hundratals ljusstakar och byter gardiner. eventuellt bakar man. varför gör vi det? jo. det är en gammal sed som finns här i sverige. dock är seden inte alls gammal egentligen. runt 1930-talet uppkom ljusstaks-idiotin (korsfäst din farmor. NU)! 


hela detta påhitt är helt och hållet kommersiellt. så satans jävla kommersiellt. julafton, i herrens ära - men i helvete. kom igen för fan. hur många procent av sveriges befolkning firar jul i jesu ära? ungefär procentantalet kristna uppskattningsvis? hur många är det? 10 %?

precis. så varför firar alla andra jul? kan det bero på "julklapps-ritualen"? du kan förneka situationen men du kan inte FÖRNEKA SANNINGEN!


Julen är helt och hållet en komersiell högtid. påstår du motsatsen så har du en hel jävla del att förklara. förra året spenderade väl svenska folket så mycket pengar på julklappar som det hade behövts för att försörja ett helt jävla land? DET ÄR HELT JÄVLA SJUKT!


men som att du skulle bry dig. din lilla idiot. Nä, du kan fanimig få stå där i kassan och betala dina jävla julklappar. ja, gör det. medan du drar ditt jävla mastercard och gör av med alla dina pengar så kommer du inom dig känna hur jag, herren och alla behövande förbannar dig. ditt samvete kommer aldrig bli rent. djävulen skall dig invardera och sitta där, djupt inom dig och gnaga på ditt hjärta. du är en jävla skamfläck. hoppas det känns bra.


Hoppas det känns bra att fira denna extremt kommersiella högtid. hoppas det känns förjävla underbart. din jävla idiot. jag hoppas att du drunknar i din pepparkaksdeg, tänder eld på allt du älskar, får julgranen i huvudet samt får sockar i julklapp.


ha en trevlig jävla första advent.

Av Hannah - 29 november 2008 15:41


alla som känner mig i verkligheten vet att jag är en mycket hälsosam person. jag sätter alltid hälsan i första hand och jag anser att både kost och motion är mycket, mycket viktigt. därför tänkte jag idag vara så snäll att berätta vad jag åt till frukost idag. (som jag åt för en timme sedan)


min frukost bestod av chips, dipp och dricka. 


om någon timme ska jag iväg till min vän olivia, vi ska äta middag.


vår middag är pizza.


på min färd till stan så planerar jag ett ev. stopp vid en affär för att inhandla kvällsfika.


med kvällsfika menar jag godis eller dylikt.


jag tycker att jag har en mycket näringsrik kostcirkel på gång här!

Av Hannah - 24 november 2008 20:39


det där var fanimig den klenaste snöstorm jag varit med om. 

Av Hannah - 23 november 2008 19:40


nu har det börjat blåsa! ser dock ingen snö

Av Hannah - 23 november 2008 17:18


jag väntar fortfarande 

Av Hannah - 23 november 2008 15:42


i nuläget sitter jag och väntar på snöstormen.

Av Hannah - 19 november 2008 21:42


JAG


HATAR


TYSKA!


kein jävla schnaps. amen

Av Hannah - 16 november 2008 19:28


Jag tittade alltså på ett recept (som du, om du har en någolunda fungerande hjärna, kan lista ut.) och fick syn på denna kommentar.


Det är människor som Peter Lindberg som bekräftar det faktum att människans intellektuella är påväg utför. Smart där Peter, smart.


Förtydligande (riktas mot Peters släktningar eller andra människor med segtänkhet i generna):


vem fan lägger i en hel morot i kebabgryta?

Ovido - Quiz & Flashcards