hannahkritiserar

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Hannah - 25 februari 2009 21:39


med tanke på att jag imorgon lämnar landet ser jag det som en bra grej att liksom säga hejdå till er läsare nu. så, adjö. eventuellt hörs vi vid en senare tidpunkt. eventuellt inte. 


ibland känner jag för att dö


detta är inte ett sånt tillfälle


MOHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

Av Hannah - 25 februari 2009 19:32


efter den sk. frilufsdagen så for jag och mina kompanjoner på stan. jag köpte ett schampoo och ett balsam. även hårnålar. i kassan hade jag den fruktansvärda turen att få 50% rabatt på den billigaste varan. mina hårnålar kostade 19,50 kr. givetvis fick jag 50% billigare på dem. Tack HM, tack. tack för den otroligt generösa gesten. tack. tack för att jag fick betala 9,75 kronor billigare. ni har verkligen förändrat min syn på världen. 


tack

Av Hannah - 25 februari 2009 12:59


Jaha, detta var väldigt intressant. idag fyller jag alltså år. 17 år. det är lite coolt. fast det är ju förbannat gammalt egentligen. denna dagen har jag spenderat utomhus. förbannat drygt att gå runt den där jävla sjön (vi hade en sk. friluftsdag). vi fick nyponsoppa och pinnbröd. mitt bröd vad bränt och jag brände mig på nyponsoppan. så jävla underbart


jag väntar med spänning på vad mer som ska gå fel denna dag

Ovido - Quiz & Flashcards