hannahkritiserar

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Hannah - 15 februari 2009 16:54


jag glömde visst att nämna att petra mede suger i mina förra inlägg. så jag gör det nu istället.


petra mede, du suger. 


du är nu satt som prio 1 på min hatobjekts-lista. (sorry kissie, du är nr 2 för några minuter) 


i övrigt så har jag noterat att detta är mitt uppskattningsvis 5te inlägg på ca 20 minuter.


jag riktigt känner hur livsviljan tynar bort. 

Av Hannah - 15 februari 2009 16:44


allmänbildnings update.


hur tänkte jag där?

HUR FAN TÄNKTE JAG DÄR?

grattis hannah, grattis. 


jag avskyr särskrivningar.

nu skäms jag.


kanske kan göra det till min grej det där. att särskriva alla ord som möjligt går att särskriva. hmm.. skall över väga det. 

Av Hannah - 15 februari 2009 16:35



ja, du kanske har noterat att jag inte verkar ha så mycket för mig. det stämmer. att jag egentligen har alldeles för mycket att göra och istället skjuter upp det kan vi totalt bortse ifrån. totalt. fullkomligt.


i natt drömde jag att jag spillde pizzasallad. jag gillar inte ens pizzasallad speciellt mycket. det var inte lite jag spillde heller heller, det var mer som en hink ungefär. jag funderade på att söka upp det i nån slags drömtydningsbok men nu när jag tänker efter så tror jag att jag avstår. jag insåg att det var bättre att vara en obekräftad psykopat än att verkliggöra det för allmänheten. pizzasallad. vafan alltså

Av Hannah - 15 februari 2009 16:31



HAHAHHAHHHAHHHA JAG FÖRSTÅR INTE!! jag förstår verkligen inte hur man kan få fram en så jävla underbart vacker ton. människan är begåvad!

Av Hannah - 15 februari 2009 16:21


ännu en emodag.  

Ovido - Quiz & Flashcards