hannahkritiserar

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Hannah - 22 februari 2009 19:42


jag äger en extern hårddisk. på hårddisken i fråga sparar jag musik och bilder. det var längesedan vi köpte hårddisken. alldeles nyss inspekterade jag lite musik som jag laddat hem (lagligt!!!!!!!!!!!!! JAG LOVAR!!!!!!!!!!!!!!!). jag fann bl a låten white dawg - right here waiting. 


varför har jag den låten på min externa hårddisk? VARFÖR? har jag laddat hem avskyvärt dålig musik med vilje? HAR JAG LYSSNAT PÅ DEN? (fick lite blondinbella feeling här. under den där intervjuven då hon satt på bussen och uttalade sig om hur äckligt det var.) (fyfan vad jag kände mig insatt där. skjut mig) i vilket fall: jag skäms.


jag har nu offentliggjort detta missöde. och ja, jag förstår att du ser detta som förbannad viktig information. om inte så kan du ju alltid göra nånting drastiskt åt saken. exempelvis hoppa från sjunde våningen i ett hus. vad sägs?

Av Hannah - 22 februari 2009 13:04


petra mede. du måste vara detta lands mest tragiska människa.

Ovido - Quiz & Flashcards