hannahkritiserar

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Hannah - 18 februari 2009 16:01


idag är det en vecka tills min födelsedag (gratta mig eller dö en plågsam död). om en vecka har vi friluftsdag. det är alltså friluftsdag på min födelsedag. de väntar sig att jag ska vara ute i meterdjup snö i över 20 minusgrader. PÅ MIN FÖDELSEDAG!


dessutom är parkskolan så förjävla snål att vi måste ta oss till dit vi nu ska själva. DE KAN INTE ENS BJUDA PÅ SKJUTS DE JÄVLARNA. fyfan alltså.


men det är inga problem, nej, jag ska göra det bästa av situationen. som jag alltid gör. det bästa av situationen. jag ska (antagligen ligga hemma och sova. MEN;) släpa mig ut till vart jag nu väljer att spendera min dag. får väl lifta med någon alkoholpåverkad lastbilschaufför eller dylikt. väl på plats ska jag le ett förbannat drygt leende hela dagen, tills dess att jag fryser fast i marken. då kan några förbannande ord slinka ur min mun. jag ska dränka alla som ens försöker uttala sig om hur jag ser ut eller vad jag gör, mig i allmänhet kan man säga. jag ska tända eld på allt som inte är snötäckt i hopp om att få värme. jag ska stjäla någons renar och sedan fara långt bort ut i skogen och släppa dom fria, för att sedan elda upp släden den med. i övrigt så hoppas jag att jag ramlar och blir halvt ihjälslagen.


jag längtar till min födelsedag.

Ovido - Quiz & Flashcards