hannahkritiserar

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Hannah - 7 februari 2009 21:18


som några av er kanske uppmärksammat så är petra mede programledare i årets upplaga av melodifestivalen. jag har en enda fråga. EN JÄVLA FRÅGA.


vem FAN har bestämt detta? det här är det mest smaklösa jag någonsin varit med om (förutom blondinbellas vistelse i övik). ja, ifs, melodifestivalen är bland de mest onödiga sakerna som existerar, MEN, varför göra det ännu värre? 


det är då FÖRBANNAT vad jag stör mig på människan! jag fattar inte hur man lyckas vara så jävla irriterande hela tiden. 


Petra mede, du ser inte bara ut som en, du låter inte bara som en, du är även en häxa. 


människan är dessutom komiker, DU ÄR FAN TRÅKIGARE ÄN MAUD OLOFSSON.


jag har ju som någon slags tradition att starta fonder åt melodifestivalen programledare (tex fonden för Nassim Al Fakir där jag samlar ihop en tandställning åt människan), så, härmed startar jag Petra Mede fonden. En fond, där du som pengagivare bidrar till Petra Medes plastikoperationer, stämbandsoperation samt mutor för att hon aldrig mer ska visa sig offentligt.


Skänk pengar nu och gör framtiden säker från billig humor, irritationsobjekt nr 1 samt sliskiga kommentarer följda av häxskratt. 


Ovido - Quiz & Flashcards