hannahkritiserar

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Hannah - 17 februari 2009 22:40


Ni är fullt välkomna att skicka hatkommentarer angående mitt senaste inlägg. varsågoda, ta er chans.


BRING IT BIATCH!!!!!!!!!!

du har ändå inte en chans att undgå min smutskastning. 

Av Hannah - 17 februari 2009 22:30


"Smärtan i foten blev för stor. Peter Forsberg kunde inte spela för Modo i kvällens match mot HV71.

- Jag vill inte säga att säsongen är över, men det ser inte bra ut, sade ”Foppa” på en presskonferens i kväll."


ja, vad mer har jag att säga än

VAD FAN VAR DET JAG SA?


jag sa ju det!!!!! jag sa ju att han skulle skada sig första eller möjligtvis andra matchen!!!! JAG SA JU DET! men lyssnade ni på mig? NEJ! allt jag fick var hatiska blickar och hånande kommentarer som "Hannah... hur många gånger har du sett en hockeymatch?", "Hannah... hur mycket vet du om hockey?" och "Har du någon aning om hur bra peter forsberg är?!"


HUR KOMMER DÅ DET SIG ATT HANNAH, "SISTRANKAD I VÄRLDEN GÄLLANDE HOCKEYKUNSKAP", KAN FÖRUTSPÅ NÅGOT SÅDANT HÄR?


det är så himla enkelt. jag är numera inte bara en simpel tankeläsare, jag är också synsk som tusan (och har givetvis en riktigt stark känsla för hockey).


om omvärlden bara lyssnade på mig för en gångsskull. ni skulle alla inse min billians. tills dess så har jag bara en sak att säga...


VAD VAR DET JAG SA

Av Hannah - 17 februari 2009 21:06


idag vakade någon slags högre makt över mig. den följde min väg och skyddade mig från ondska och evighetslång förnedring. jag visste att jag försummat viktiga saker och jag var väl medveten om att detta innebär konsekvenser, konsekvenser jag helst inte vill ha någon kontakt med. jag skämdes smått över mig själv, och mer skulle det bli. att min okunskap alltid ska ställa till det. jag inväntade det värsta, det lägsta och den absoluta bottnen. att allt jag någonsin trodde mig kunna skulle brytas ner brutalt. men som ett mirakel så rann ondskan och vemodet av mig som olja och vatten, ty den fruktade händelseln infann sig aldrig. 


idag vakade någon slags högre makt över mig. jag fick g på fysikprovet. 

Ovido - Quiz & Flashcards