hannahkritiserar

Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

välkommen till min modeblogg

Av Hannah - 4 maj 2008 18:57

"ÅH! EN MODEBLOGG!"

du skojar?


om inte, så tillåt mig att spy.

men visst, sure.. Blondinbella i all ära (nej? in my ass) men modebloggar måste verkligen vara det absolut tråkigaste som existerar (inte bara i bloggväg, utan även i allmänhet! HAH! Den du, right in ur face din jävla modebloggare).


Ärligt talat så fattar jag inte vad som är så himla roligt med en modeblogg när ungefär hela sveriges fjortisar (obs, även icke fjortisar) har en. Du blir medlem på en bloggsida och kallar din blogg för ex: dittnamn.fashion.bloggagratis.se. Du gör en likadan blogg som redan existerar gånger 1000. Att vara unik är visst inget för dig? Det märks vännen.


Ja visst, du kanske tycker att det är kul att tipsa folk om trender, skönhet och hälsa. Men grejen är den att allt du skriver har du endera kopierat från internet eller läst i en tidning. DET ÄR INTE ENS DINA EGNA TIPS. har man så jävla dålig fantasi att man inte kan komma på nåt att skriva på egen hand ska man inte ha en blogg. Man ska inte heller ha en blogg om allt man gör i den är att kritiserar och vara allmänt elak mot vissa folkgrupper. Där ser du, det är faktiskt bara inte dig (jo, bara dig) jag är extremt emot. Jag är tillochmed emot mitt eget bloggande. Vad säger du om det fröken (ingen slags diskriminering men majoriteten av modebloggare är flickor. unless u are gay) modebloggare? Fick det dig att vakna upp? Att inse att du inte är så unik som du tror? Har du fattat att allt du skriver om har 100 personer redan skrivit? Sanslöst vad du är tråkig människa. Gaska upp dej förfan.



Jag har faktiskt ett eget tips på en trend! Jippi! eller hur!?


Tipset: Har du en modeblogg, så är den nya stora trenden att ta bort den! Genom att du redan vet att ingen läser den (förutom en 52årig pedofil och andra personer som bara vill håna dig) så är det faktiskt lika bra.

Tips 2: Känner du någon med en modeblogg? Sommarens trend är att hacka sig in på den och radera den!



Visst känner du dig uppdaterad angående årets trender? Tänkte väl det.

Puss puss och välkommen åter till min modeblogg!

 
 
Ingen bild

Cliss

4 maj 2008 19:17

Du är rolig du ;) Men du har rätt...Ebbas skitblogg borde läggas ner :)

 
Ingen bild

paf

4 maj 2008 20:25

haha du är bäst!

 
Ingen bild

Ozzy

4 maj 2008 21:42

Jag är mållös

 
Ingen bild

Rusta

4 maj 2008 23:16

Du är inte den första som har tänkt den här tanken :P bort med alla jävla mini-ebba och ebba också för den delen så skulle världen bli en bättre plats att leva på :D

 
Miss C

Miss C

11 maj 2008 14:04

underbart! hacka sig in på folks facebookaccounts är nu så förra året..

http://theextravagantexpatriate.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 6 november 2010 23:34

  helt otroligt att denna blogg har någon slaviskt följande läsare. du ska ha ett jävla grattis känner jag ...

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29

      fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.   käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att ...

Av Hannah - 11 juli 2010 16:37

  borde man veta vad man vill göra med sitt liv när man är 18 år? är det nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra tills jag är 65 och drar på pensionärskryssning till åland? är det på något sätt fel att inte ha en susning om vad i helvete man v...

Av Hannah - 14 juni 2010 19:16

Jag är väl ingen direkt talare eller så. Aldrig varit, kommer aldrig vara. Inte så att jag inte kan tillgodogöra mig ett tal, är väl hyfsat kreativ ändå. Vid jämna mellanrum. Är väl snarare inte den typen. Saker låter bra i skallen och ser bra ut ...

Av Hannah - 21 april 2010 21:16

  jag var på gymmet idag. bredvid mig cyklade en man som uppskattningsvis vägde 3 gånger så mycket som mig. jag övervägde att lägga in en stöt. började trumma på hantagen lite försiktigt. han började trumma. jag slutade trumma. han slutade trumma. ...

Ovido - Quiz & Flashcards