hannahkritiserar

Alla inlägg under mars 2009

Av Hannah - 15 mars 2009 14:50



"om vi skickar en låt där peter forsberg åker runt på scen och zlatan står och trixar, då vinner vi"


riktigt bra idé alltså

Av Hannah - 14 mars 2009 23:47


kommentar under föregående inlägg:


"Om ditt inlägg är seriöst menat så tycker jag allvarligt att du borde skaffa dig ett liv. Haka upp sig något så otroligt mycket på vem som vann eller inte vann melodifestivalen kan ju inte vara nyttigt... Ja, ja. Hoppas du kommer över denna "hemska tragedi" snart."


jag tänkte svara med att HELA MIN VÄRLD HAR RASAT SAMMAN PGA ATT HON VANN MELODIFESTIVALEN! *gråter blod* JAG VET HELT SERIÖST INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL! *skär mig i handlederna*

Av Hannah - 14 mars 2009 22:47


ja.. vad kan jag säga?


vad kan jag säga förutom att jag är djupt chockerad, mer själmordsbenägen än någonsin och fruktansvärt skakad. detta är en skandal, en ren tragedi. ska jag skratta eller gråta? jag har ingen aning. jag minns inte ens hur låten gick. så mycket tyckte jag om den. det enda jag vet var att det var opera. opera. ja, opera. 


hade caroline af ugglas vunnit detta hade jag på en miljontalssätt kunnat beskriva min fruktansvärda skam men samtidigt kunnat sitta där under eurovisionsfestivalen med sverige målning i ansiktet och skrattat åt hennes glugg. men nu då? opera. 


jag vet inte vad jag ska ta mig till

Av Hannah - 12 mars 2009 15:21


jag är sur.


tack, snälla busschaufför för att du körde iväg precis när jag kom springande och slog på bussen. tack. tack för att du lämnade mig i kylan. jag är så tacksam

Av Hannah - 9 mars 2009 22:21


om du förstod någonting av det förra inlägget eller så lite som uppskattade det så vill jag säga en sak till dig.


grattis


du borde inte fatta. och du borde inte uppskatta det heller

Av Hannah - 9 mars 2009 22:19


Fågel nr 258 ramlade ned från parkskolans tak. Tidpunkten för händelsen sägs vara omkring 13:31. Solen sken och snön låg tjock på marken. Temperaturen uppskattades till -20 grader celsius. Den starka vinden från nordöst kan ha påverkat fallvinkeln.
Genom ett fönster iakttog några vittnen fallet. Om fågel nr 258 fick några skador är ovisst.

Av Hannah - 8 mars 2009 19:31


insåg att jag glömt bort att berätta om min underbara 7 timmar långa resa hem som ägde rum i torsdags. ja, till att börja med satt jag alltså fast i ett flygplan i 7 timmar. smart som jag är, hade jag faktiskt med mig en bok. den hade jag dock redan läst ut. min fantastiskt underbara vackra magiska otroliga ÄLSKVÄRDA mp3 var också med. den lyckades, på ett okänt sätt, dö dagen innan hemfärden. så jävla lycklig jag var alltså (måste påpeka att jag undvikit att lyssna på den under hela veckan för att den skulle ha batteri under HELA hemresan.). stod på balkongen och var riktigt förbannat taggad på att slänga ner den helvetiska lilla saken i den hårda marken (egentligen hade jag mer lust att syla den i huvudet på våra tyska grannar som aldrig kunde hålla käften.). men någonting hindrade mig. mammor är bra.


men i vilket fall. jag satt på ett plan i 7 timmar. jag höll på att bli galen.


vid ett tillfälle trodde jag att min eviga otur hade vänt. de skulle visa en film! men det tog inte lång tid innan jag insåg att jag verkligen är oturs-förföljd. ljudet visade sig vara ett knakande i öronen. jag tittade på filmen ändå. det var inte det minsta underhållande.


jag har vekligen tur när det gäller resor måste jag säga

Av Hannah - 8 mars 2009 17:13


jag beundrar mig själv ibland. idag är en sådan dag. jag beundrar mig själv pga min fantastiska planering. jag har prov på tisdag. det hade varit en fördel att ha jobbat med talen i boken i skolan. men har jag gjort det? nej.

har jag gjort dessa talen hemma? nej.

jag har inte gjort ett skit.


jag beundrar mig själv ibland

Ovido - Quiz & Flashcards