hannahkritiserar

Alla inlägg under oktober 2008

Av Hannah - 11 oktober 2008 14:34


idag känner jag mig varken självmordsbenägen, hatisk eller förbannad.


jag känner mig.. 

tom 

Av Hannah - 10 oktober 2008 19:33


det här är helskumt. jag sitter och garvar helt för mig själv. jag tror att jag blivit sjuk i huvet. ett smärre psykfall kanske. fast det har jag ju alltid varit. jag fattar ingenting. men det kanske är lika bra.


kul är det iallafall.


detta är verkligen patetiskt.


kanske är detta bieffekten av allt kaffe jag druckit de senaste dagarna!

Av Hannah - 9 oktober 2008 19:43

älskling?



















du ser ut som en gris.




(nils till blondinbella) 

Av Hannah - 9 oktober 2008 19:31


alltså. med mitt förra inlägg menade jag inte att mitt skaffa stilen inlägg var något dåligt. nej herregud. skurt är en världskändis och bör behandlas som en, jag menar, vem vill inte se ut som honom? självklart kommer jag lägga upp flera skaffa stilen med andra mer eller mindre kända... eeh.. ting.

det jag däremot ville ha sagt med mitt förra inlägg är att du är en idiot. och att modebloggare är satans påhitt. eller dylikt. fri tolkning. 

Av Hannah - 9 oktober 2008 19:25


Min "skaffa stilen" funkade. jag fick fan nytt besöksrekord igår. borde jag bli glad?


borde jag bli glad över att jag får fler besökare när jag skriver ett inlägg som i princip kan räknas som ett slags modeinlägg? VA? vad konstigt. för jag är inte glad. Ni borde fan skämmas, varenda en av er. att på ett så simpelt sätt välja det onda framför det goda. har ni inte lärt er ett jävla skit? va? låt mig skriva detta i klarspråk.


modebloggare = onda


och du min vän, du är ett imbecillt fan.

Av Hannah - 8 oktober 2008 21:26


jag har noterat att det finns modebloggar som har fler prenumeranter än jag. blodet har runnit floder och jag funderar på att hoppa.


det måste bli en ändring. därför ska jag ta till hårdare metoder. jag skall nämligen lägga upp en "skaffa stilen!". ja, du läste rätt.



så, låt mig presentera, för första gången i bloggen, SKAFFA STILEN!!

modeikon: Skurt


Skurt har på sig en mycket vågad randig kepa, en matchande röd väst samt en vintage skjorta!


Min ihopkokade imitation är:

1. Keps (MED PROPELLER, kan det bli coolare?), $ 14.99, http://www.propellerheadhats.com.

2. Röd väst, varierande pris, tradera. ursprungligen H&M.

3. Blårandig skjorta, 399 kr, http://shop.sivletto.com

Skurt använder vanligtvis inte associarer men om du verkligen vill så kan du addera en cool blingbling ring. gärna matchande.



Av Hannah - 8 oktober 2008 19:37


låt oss glömma versen. våra dagar är räknade.

Av Hannah - 8 oktober 2008 18:34


jag glömde något på min hatlista. jag hatar momentanhastighet och acceleration.


fysik är överskattat. 

Ovido - Quiz & Flashcards