hannahkritiserar

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Hannah - 26 oktober 2008 00:22


tänkte ju berätta att jag ska åka till göteborg imorgon mina kära (och hundratals) läsare. om mindre än 24 timmar så är jag, olivia, paulina och linn påväg. det känns bra. vi ska åka tåg i 13 timmar och tåget går 22:46. exakt. kan ni fatta det? 13 underbara timmar NATTETID med MIG! för att ni ska fatta lite mer så kan jag berätta att jag har svårt att sova i saker som rör sig. jag kommer alltså vara vaken väldigt länge imorgon. ni kan nog alla gissa hur jag är när jag inte sovit. JAG ÄR SKITROLIG! fyfan var kul. jag önskar att jag fick vara med mig själv när jag var trött. jag har gjort verklighet av begreppet skratta ihjäl sig. paulina, olivia och linn: ni är jävligt lyckliga. jag kommer sitta och stirra ut i ingenstans och garva ihjäl mig medans alla andra på tåget sover. tro om det är stunden som jag kommer bli schizofren? det hade också varit skoj. jag ska sitta i tåget och skratta tillsammans med mig själv åt ingenting. jag längtar redan.


OCH JA, jag vet att ni alla kommer sakna mig så otroligt mycket. ni behöver inte ens höra av er om det, för jag vet redan att ni alla kommer ha det tufft här hemma utan mig. Tyvärr måste jag meddela att jag inte kommer sakna dig ett skit. Ledsen.

Av Hannah - 26 oktober 2008 00:20


alternativ 1) surarslet som jobbar på hemmakväll

alternativ 2) surarslet som jobbar på hemmakväll

alternativ 3) surarslet som jobbar på hemmakväll 

Ovido - Quiz & Flashcards