hannahkritiserar

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Hannah - 23 oktober 2008 18:33


----PERSONLIGT----
Personligt
till elegant dam i högklackade
pumps med herrsällskap på
Arnäs kyrkogård.
KOM HEM


OCH VAD I HELVETE ÄR DET MENINGEN ATT MAN SKA SKRIVA AV DET? VA? om en bortsprungen jävla kärring? VA? det var det sämsta jag någonsin hört. fyfan. blir så förbannad. geniet som kommit på den där ska tamefan brännas på bål och sakta dö en smärtsam död. det är säkert vår svenskalärare (som ser ut som en bulldog). om du, kära birgitta, skulle läsa detta så ber jag om ursäkt för alla svordomar jag använt i detta inlägg, men i övrigt så står jag för allt jag skrivit. det är helt okej, sätt ig på mig om du vill. FÖR JAG HATAR DIN JÄVLA IDE TILL UPPSATSEN. så det så.


vår engelskalärare ser dessutom ut som en tax. vi har fan en hel kennel på skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards