hannahkritiserar

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Hannah - 7 oktober 2008 20:49


Det är ganska intressant hur min blogg gått från att vara hatisk mot allmänheten till att plötsligt bara vara allmänt förnedrade å mina egna vägnar. 


Jag vill härmed försäkra att jag på inga sätt slutat hata allmänheten (läs: dig) och att jag verkligen inte hatar mig själv. Nej, tvärtom, mitt hat mot er (läs: dig) har utvecklats så kraftigt att jag inte längre finner ord att beskriva det. Dock så har jag inkluderat mig själv i mitt hatande en aning. Men bara för sakens skull så ska jag härmed visa upp min hatlista. 


nr 1. modebloggare

nr 2. modebloggare

nr 3. hm.. kan det vara.. modebloggare? 

nr 4. mänskligheten (läs: dig

nr 5. parkskolans mat

nr 6. din lycka

nr 7. snorande bäbisar

nr 8. busschaufförer 


så. då vet ni att jag under inga omständigheter kommer sluta påpeka hur värdelös du är. för övrigt så har jag utvecklat ett hopp inom mig. ett hopp om bättre skolmat. det hoppet stavas bert karlsson. 


citerar aftonbladet:

Skolmat är sämre än kattmat.

Det visar nya laboratorietester.

– För jävligt, säger Bert Karlsson, 63, i kvällens ”Matakuten”.


käre bert karlsson. om du läser detta så ber jag dig åtaga dig uppdrag parkskolan. för övrigt så är du en underbar människa och jag har aldrig sett någon som liknar en hamster mer än dig. dock gillar jag inte din attityd.



härmed önskar jag er alla en sömnlös natt.  

Av Hannah - 7 oktober 2008 20:38


igår tog min mp3 självmord.


jag är ensammast i universum. 

Ovido - Quiz & Flashcards