hannahkritiserar

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Hannah - 9 maj 2008 16:55


 blond smink hårspray och totalt iqbefriad.

 (allt kanske inte passar in på dig, men iallafall det sista)


; En väldigt bra beskrivning av dagens tjejer. framförallt i vår vackra huvudstad stockholm. Angående det så tycker jag att det verkar lite konstigt att alla bombnedslag hamnat just där? Varför är alla tjejer blonda och iqbefriade i stockholm? Jag tror inte det är någon slags slump. Inte heller att det är befolkningsantalet som gör det. Jag gissar på en trend.


För vad är inte mer attraktivt ur en killes vision än totalt hjärndödhet egentligen? Tydligen inte mycket. Tror faktiskt att majoriteten av killarna i stockholm också är blonda och iqbefriade. (Nej, har inget emot stora smutsiga huvudstäder med iqbefriade invånade)


VARFÖR denna trend? VARFÖR? VARFÖR? Seriöst så vill jag i denna sekund börja gråta men jag intalat mig själv att deras billiga blonderingsmedel inte är värt att gråta över. JAG FÖRSTÅR INTE. Vad är det med allt smink och blonderingsmedel som lockar tjejer? VARFÖR har alla tjejer 7 lager smink? allt jag kan säga är att de är dumma i huvudet. Precis som du. För du är säkert likadan. Varesig du är tjej eller kille. Din jävla idiot. Du är värd ett rejält kok styk. Fyfan.


Och nu tänker ni:

"hon är bara avundsjuk"


Jag är inte ett dugg avundsjuk på ditt så otroligt fejkblonderat hår. Inte heller på din personlighet som är ungefär lika attraktiv som blodiglar. Men, får det dig att känna dig bättre så kan du låtsas att jag är avundsjuk.

Du kan ju även höra av dig så att även jag kan låtsas om det.


för även iqbefriade kan faktiskt vara värda en stund av någon annans avundsjuka. 

Av Hannah - 9 maj 2008 16:45


Att alltid se sig själv som den sämre personen i rummet är inte ovanligt. Självkänslan ligger på noll och även dom gånger man lyckas med någonting är man ändå sämst. du duger inte. du duger inte som du är.


stundvis tror du faktiskt på dig själv. att du duger. du vet att du är bra. men det är ovanligt. för du är faktiskt inte bra. du duger inte. du vet att du inte är bra. du gråter dig till sömns om kvällarna och äter konstiga saker i hopp om att din kropp ska kollapsa. du lyckas aldrig.


du behöver vara någon annan för att lyckas. du måste göra om dig själv till något helt annat. någon förskräckligt. något så falskt att du mår illa. något du aldrig någonsin kunnat föreställa dig.

modebloggare.


modebloggare är verklien så ounikt.



Ovido - Quiz & Flashcards