hannahkritiserar

Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

avund?

Av Hannah - 9 maj 2008 16:55


 blond smink hårspray och totalt iqbefriad.

 (allt kanske inte passar in på dig, men iallafall det sista)


; En väldigt bra beskrivning av dagens tjejer. framförallt i vår vackra huvudstad stockholm. Angående det så tycker jag att det verkar lite konstigt att alla bombnedslag hamnat just där? Varför är alla tjejer blonda och iqbefriade i stockholm? Jag tror inte det är någon slags slump. Inte heller att det är befolkningsantalet som gör det. Jag gissar på en trend.


För vad är inte mer attraktivt ur en killes vision än totalt hjärndödhet egentligen? Tydligen inte mycket. Tror faktiskt att majoriteten av killarna i stockholm också är blonda och iqbefriade. (Nej, har inget emot stora smutsiga huvudstäder med iqbefriade invånade)


VARFÖR denna trend? VARFÖR? VARFÖR? Seriöst så vill jag i denna sekund börja gråta men jag intalat mig själv att deras billiga blonderingsmedel inte är värt att gråta över. JAG FÖRSTÅR INTE. Vad är det med allt smink och blonderingsmedel som lockar tjejer? VARFÖR har alla tjejer 7 lager smink? allt jag kan säga är att de är dumma i huvudet. Precis som du. För du är säkert likadan. Varesig du är tjej eller kille. Din jävla idiot. Du är värd ett rejält kok styk. Fyfan.


Och nu tänker ni:

"hon är bara avundsjuk"


Jag är inte ett dugg avundsjuk på ditt så otroligt fejkblonderat hår. Inte heller på din personlighet som är ungefär lika attraktiv som blodiglar. Men, får det dig att känna dig bättre så kan du låtsas att jag är avundsjuk.

Du kan ju även höra av dig så att även jag kan låtsas om det.


för även iqbefriade kan faktiskt vara värda en stund av någon annans avundsjuka. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 6 november 2010 23:34

  helt otroligt att denna blogg har någon slaviskt följande läsare. du ska ha ett jävla grattis känner jag ...

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29

      fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.   käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att ...

Av Hannah - 11 juli 2010 16:37

  borde man veta vad man vill göra med sitt liv när man är 18 år? är det nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra tills jag är 65 och drar på pensionärskryssning till åland? är det på något sätt fel att inte ha en susning om vad i helvete man v...

Av Hannah - 14 juni 2010 19:16

Jag är väl ingen direkt talare eller så. Aldrig varit, kommer aldrig vara. Inte så att jag inte kan tillgodogöra mig ett tal, är väl hyfsat kreativ ändå. Vid jämna mellanrum. Är väl snarare inte den typen. Saker låter bra i skallen och ser bra ut ...

Av Hannah - 21 april 2010 21:16

  jag var på gymmet idag. bredvid mig cyklade en man som uppskattningsvis vägde 3 gånger så mycket som mig. jag övervägde att lägga in en stöt. började trumma på hantagen lite försiktigt. han började trumma. jag slutade trumma. han slutade trumma. ...

Ovido - Quiz & Flashcards