hannahkritiserar

Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

"is that the aquavit?"

Av Hannah - 25 maj 2008 01:43


Som ett moln som långsamt sveper förbi och placerar sig framför solen. Som korven som precis fallit ur ditt bröd och ligger där och stirrar upp på din besvikna min. Som en vandringsdag sista veckan i 9an.


Du är ett jävla svin som inte bör ha en plats på denna jord. jag hatar dig och du gör mig så förbannat besviken. främst av allt så är du det fulaste jag sett och jag hatar att jag lät mig träffa dig. du bara finns där med ditt jävla hånflin och tror att du är så cool när alla i själva verket vill slå in pannbenet på dig. Du är en idiot och du bör ha en kondom för din mun innan du talar för att undvika att diverse bakterier flödar ut ur ditt svalg. du gör mig otroligt förbannad och du skämmer ut vår såkallade art! men det gör inte mig nåt. nejdå. det är helt okej. det är faktiskt inte mig du skämmer ut i slutändan, det är dig själv.


Håll käften och tänk innan du säger nånting din jävla iq befriade skitunge. du tror att det du säger är av betydelse medans alla andra försöker förtränga allt du sagt. du hör hemma i helvetet och jag tänker fan inte reservera en plats åt dig. hamnar du i närheten av mig ska jag fan försöka förbättra mig för en plats i himlen (bevare mig väl). jag kommer inte klara av att ha ett skal av mänsklig humanilisitet utan vett och hjärna i min närhet. jag skäms över att du finns. vet du det? hade det inte varit för att du var ett jävla avskum hade jag kunnat gråta för att du finns. en skam för världen. det är vad du är. du ska fan stå där och skämmas. inse fakta. ingen tycker om dig förutom din egen morsa. hade hon inte varit din morsa hade även hon hatat dig. förutom det faktum att du legat i hennes livmoder såv vill hon inte ha med dig att göra. du kan inte ens leva upp till ordet misslyckad.


du är värdelös.

 
 
Ingen bild

Ozzy

25 maj 2008 13:15

Hannah goes MAAAAD!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 6 november 2010 23:34

  helt otroligt att denna blogg har någon slaviskt följande läsare. du ska ha ett jävla grattis känner jag ...

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29

      fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.   käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att ...

Av Hannah - 11 juli 2010 16:37

  borde man veta vad man vill göra med sitt liv när man är 18 år? är det nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra tills jag är 65 och drar på pensionärskryssning till åland? är det på något sätt fel att inte ha en susning om vad i helvete man v...

Av Hannah - 14 juni 2010 19:16

Jag är väl ingen direkt talare eller så. Aldrig varit, kommer aldrig vara. Inte så att jag inte kan tillgodogöra mig ett tal, är väl hyfsat kreativ ändå. Vid jämna mellanrum. Är väl snarare inte den typen. Saker låter bra i skallen och ser bra ut ...

Av Hannah - 21 april 2010 21:16

  jag var på gymmet idag. bredvid mig cyklade en man som uppskattningsvis vägde 3 gånger så mycket som mig. jag övervägde att lägga in en stöt. började trumma på hantagen lite försiktigt. han började trumma. jag slutade trumma. han slutade trumma. ...

Ovido - Quiz & Flashcards