hannahkritiserar

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Hannah - 3 november 2008 19:58


vad är det som pågår just nu? rätt gissat. modo-match. EN enda gång har jag satt min fot i "den nya" arenan och det var inte ens i samband med en modo-match. alla är i princip på den där jävla matchen. till och med min egna pappa! vad är det här? Jag har nu startat en kampanj. den heter:



VÅGA VÄGRA HOCKEY! 

Av Hannah - 3 november 2008 19:21


som de flesta vet så är det alltså presidentval i usa imorgon. valet är mellan John McCain och Barack Obama. till att börja med: Barack Obama. självmordsbombare. helt klart. "Obama" liksom. det är helt jävla uppenbart. Och sen John McCain. McCain? det låter som ett sluskigt efternamn på nån superhet amerikansk tjejmagnet som varit med i One Three Hill eller nåt. i helvete att han är superhet. gubben ser ju ut att vara döende. väljs han till president kommer han fan dö innan hans mandatperiod är slut.


men för att bortse från att deras namn avslöjar allt om dem. Obama har planer på att dra tillbaka trupperna från irak. man läser det och börjar nästan fatta tycke för människan. i nästa sekund läser man att han planerar att skicka soldater till afghanistan istället!!!!!!! VAD I HELVETE? han tänker alltså starta ett nytt jävla krig? räcker det inte med att usa redan förstört hela irak? (bortser från att de faktiskt stoppat en del terrorister, men de har faktiskt förstört mer än de gjort gott!) så otroligt många oskyldiga har dödats enbart pga den där jävla skiten.. vad vill han med det? bevisa usa:s "makt"? genom att utmana ett nytt land och döda fler oskyldiga? "bekämpa talibaner och al-Quaida", jomenvisst. genom att dra dit en hel jävla armé? men skjut mig i huvet.


grattis olivia! (här kom jag på att olivia fyller år idag)


"I ett möte i Denver, Colorado, erkände McCain att invasionen – och den de facto senare ockupationen – av Irak hade primärt att göra med landets oljetillgångar." OCH VAD FAN ÄR DET HÄR? det var det mest egoistiska jag någonsin varit med om!! det är helt jävla sjukt. McCain har dessutom inga planer på att dra tillbaka trupperna från irak. vad gör de där egentligen? förbrukar olja? men in my ass.


Båda kandidaterna har dessutom utlovat saker såsom sänkta skatter, generösa avdrag, höjda bidrag och stora statliga satsningar. Jomen lycka till..


Så, vem vinner egentligen?

en döing som är för kriget i irak

eller
en självmordsbombare
som vill starta ett nytt krig?


(glöm inte bort att det inte spelar nån jävla roll vad du har för åsikt. varken jag eller någon annan bryr sig ett dugg. ja, det är sant. du är verkligen värdelös)



Av Hannah - 3 november 2008 18:07


jag fick g på mitt tyska prov. vi vet båda vad det innebär!

Jag ska inte vara emo på en vecka.


livet är vackert!

Ovido - Quiz & Flashcards