hannahkritiserar

Alla inlägg under november 2008

...

Av Hannah - 15 november 2008 16:28


den dagen jag upptäckte den där spolnings-touch-knappen

tappade jag tron på mänskligheten.

Av Hannah - 15 november 2008 16:22


jag har en enda fråga. en enda jävla simpel fråga. NÅGON som har lust att besvara den?


Frågan lyder:


VEM FAN placerar en TOUCH-KNAPP som spolningsknapp på en toalett i en biograf? VEM I HELVETE?


IDIOTIN ÄR ÖVER OSS ALLA. rädda sig den som kan

Av Hannah - 12 november 2008 22:19


Ja, som ni ser så kommer min resa till göteborg i delar lite nu och då. om ens det.


iallafall, när vi (olivia och jag) skulle till vårt kära "hotell" så såg vi endast en skylt där det stod "Kvibergs vandrarhem". Vi, som de simpla människorna vi är, antog direkt att hotellet måste ligga i närheten, så vi bestämde oss för att gå dit och fråga. Vi knackade på dörren (eftersom att vi inte uppfattade att dörren var öppen) och fram kommer en medelålders kvinna. Vår konversation lät ungefär såhär:


Vi: Jahej... vi ska bo på Kvibergs hotell.?

Kvinnan: Vandrarhem?

Vi: Nej. På Kvibergs hotell.

Kvinnan: Det finns inget Kvibergs hotell. bara kvibergs vandrarhem, ingenting som heter hotell.


SAY WHAT? det stod för fan till och med på bokningsskiten att det var ett hotell. TILL OCH MED PÅ HEMSIDAN!! Vårt lyxiga hotellrum visade sig vara ett jävla rum med toalett (dock fanns det golvvärme på toaletten. som i för sig var 1 x 1 meter). på rummet fanns två sängar och en tv. Ett jävla vandrarhem.


säg mig, är inte detta bedrägeri på högsta nivå?!

Av Hannah - 12 november 2008 15:59


Denna dag är historisk. en dag värd att dokumenteras, en dag jag aldrig kommer att glömma. Idag hände en mycket stor sak i mitt liv. 


Idag fick jag 3 poäng bättre än elin på ett prov. (att provet i sig var ett skitlätt engelskaprov HÖR INTE HIT!) (och för er som inte vet så är elin simpelt sett ett jävla geni)

Detta har aldrig hänt tidigare och kommer aldrig hända igen. (det må ha varit en engångsförteelse men SIFFROR LJUGER INTE)

Känslan kommer jag aldrig mer att få uppleva. Så för mig är denna dag mycket speciell.


Jag har uppnåt ett av mina mål i livet. (ja, jag är fullt medveten om att jag inte har något liv, du behöver inte påpeka det. även det faktum att jag inte har några sk. mål i mitt liv hoppas jag att du har överseende med)

Av Hannah - 11 november 2008 18:27


vill du få den där slimmade, smala och nästintill obefintliga kroppen med 0% fett som du alltid drömt om? Den sexiga kroppen med endast ben (och några få och oanvändbara organ) och hud? Jag har hemligheten du har letat efter! hemligheten är min nya 5-stegs diet. coolt va?


såhär går den till.

Steg 1: Lasta på all möjlig mat/godis/kakor/fett eller vad fan du nu vill äta på din tallrik. FYLL tallriken.

Steg 2: Ät upp allting.

Steg 3: Fyll en ny tallrik.

Steg 4: Ät upp allting.

Steg 5: Leta upp närmsta toalett, stick ner 2 fingrar ner i halsen och spy upp allting du ätit. TIPS! sätt på kranen i försök att isolera ljuden, torka upp eventuellt spill och lås för guds skull dörren! du vill väl inte att någon annan ska upptäcka och sno din diet?


Så. det var det. För er som verkligen vill se själva resultatet finns min 7-stegs diet. Den är likadan som min 5-stegs diet fast 2 steg läggs till från början och på slutet.

(7-stegs metods) Steg 1: Väg dig och begrunda de fasansfull siffrorna din våg visar. FETTO!

~de 5-stegen som står ovan~

Steg 7: Efter du spytt upp all mat så väger du dig igen. Denna gång väger du lika mycket som du gjorde innan du åt (tjocko). Coolt va? Efter bara några dagar kommer du börja rasa i vikt!


Visst är den helt genial?


Min kära vän Elin har tillochmed provat på min diet! Hon är numera helt fettfri! Beskåda bilden här nedan och se det vackra resultatet! Före-bilden har jag klistrat in till höger om resultatet. Vilken fantastisk skillnad! (som ni ser har hon nyss även opererat brösten). Hennes kropp består nu av 0% fett. Hon har fått många komplimanger för sitt nya utseende men hon är inte riktigt tillräckligt smal för att kunna börja modellera än. Många agenturer står dock i kö för att få tag på henne när hon kommit ner på rätt vikt.


Alltså, till vänster är efter-bilden och till höger är före-bilden inklippt.

Av Hannah - 9 november 2008 22:02


Större parti granfrö bytes mot rullstol.

Av Hannah - 9 november 2008 22:01


  • Vilken ekorre? Finns det fler?
  • Vilken gran? Fick han sitta där?
  • Så han hann aldrig skala några kottar?
  • Vad sa barnen? Vad gjorde de där, inne i skogen?
  • Eller stod granen inte i skogen?
  • Varför stack han? Var barnen hans fiender? Eller kom han på att han glömt något? I så fall - vad?
  • Och hade det något med barnen att göra? Hade han tagit deras gran?
  • Var det deras tur att sitta i granen? Eller var det deras kottar?
  • Tog han med sig kottarna?
  • Och vad stötte han benet mot? Grenen han satt på? Hurdå, han hoppade väl inte upp och sedan ner på grenen igen?
  • Och det där med "lilla ben" - vad menas, de små frambenen eller de betydligt grövre bakbenen?
  • Hur kan han stöta i frambenet när han hoppar iväg? Han hoppade väl ändå inte baklänges?
  • Och svansen - den är väl så mjuk och böjlig att han knappast "stöter i" med den, va?
  • Och en sak till, Alice: Hur kunde han hoppa från tallegren när han satt i GRANEN?!?

Av Hannah - 9 november 2008 21:58


Ensam gärningsman. Lättstressad vegetarian med pedofobiska tendenser. Betydande spänst, men överskattar sin fysiska prestationsförmåga såväl som sin motorik.

Ovido - Quiz & Flashcards