hannahkritiserar

Alla inlägg under januari 2009

Av Hannah - 8 januari 2009 20:49


övre makter, låt mig upptäcka konsten att skratta ljudlöst. eventuellt att skratta inombords. det hade underlättat mitt liv på många punkter.


hör ni något som låter som att nån får ett astmanfall behöver ni inte oroa er, det är bara jag som skrattar. 

Av Hannah - 6 januari 2009 14:21


jag anar en rynka!!!!!!!!!!! JAG ÄR FÖRFAN 16 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jag kommer se ut som ett jävla russin när jag är 20.  riktigt längtar.



jag minns förrförra sommaren då min kära vän, erika viberg, var väldigt brun. i hennes panna fanns ca 3st vita streck. hon rynkar nämligen pannan tämligen ofta. det var roligt. 


men åter till ämnet. jag är rynkig. deprimerande men sant. någon som har lust att bjuda på lite rynkkräm? JAG ÄR RYNKIG FÖR FAN

cut

Av Hannah - 6 januari 2009 13:56


jag känner att jag har ett mycket, mycket givande liv (mer givande än ditt iallafall!!) (okej kanske inte). jag har inte lämnat detta hus sedan i lördags. min tv har varit på i över 2 dygn i sträck. dessa, väldigt isolerade, dagarna har jag spenderat i min säng ca 90% av tiden. mina instinkter säger mig att det är dags att duscha.


jag kan ju konstatera att jag inte har allt för mycket att göra under dessa lov iallafall

Av Hannah - 6 januari 2009 13:23


kanadensare måste ju vara världens mest osportsliga människor

Av Hannah - 4 januari 2009 05:18


när jag ändå är igång tänkte jag meddela er läsare att jag haft hicka 13 gånger detta år. 

Av Hannah - 4 januari 2009 05:03


-18 grader.


iglons fönster har frostat igen. renarna har frysit fast i marken. släden är för länge sedan borta och ingen vågar ge sig ut i kylan på jakt efter ny ved. maten börjar ta slut. ett nytt slags psykadelsikt uttryck har uppenbarat sig i våra ögon. blir detta en kamp för den mänskliga överlevnaden?


då ingen anmälde något i bidrag på ved har jag beslutat att göra det enda rätta.


blondinbella, det är din tur att äntligen göra någonting för arten homo sapiens. må dina gyllene lockar fatta eld och låt dom värma de värdigas kroppar. vi skall efter dig döpa vår sistfödde ren som ett tecken på vår uppskattning.

Av Hannah - 2 januari 2009 16:07


termometern visar nu -8. 


tv-tantjävel. hoppas du dör din lögnare.

Av Hannah - 1 januari 2009 23:47


ett skandalöst kaos kommer råda, vi kommer alla vara fångar i våra egna hem. utan att kunna lämna våra bostäder kommer desperatheten ta över. tänk om maten tar slut? vi kommer börja äta upp våra nyrenoverade badrum för att sedan ge oss på varandra. om vi nu, på något mirakulöst sätt, skulle komma att överleva detta kommer vi tyvärr ha utvecklat en stark form av kannibalism som kommer leda till mänsklighetens undergång.


tv-tanten sa att det skulle kunna bli upp till -25 grader nu under natten och imorgon. 


fytusan vad kallt. VARFÖR BOR JAG I NORRLAND? (hur kommer det sig att denna fråga börjar bli ganska vanlig i mitt huvud?)


det är bara att göra lite akutisolering i iglon och ta in renarna. släden får vi använda till ved för att överlever kylan. detta kommer bli en ruggig, ruggig natt. 


ni lär väl märka om jag överlever (du kan be för min död men min avsky för dig kommer aldrig att försvinna).  i övrigt vill jag hälsa alla ett gott nytt år. i år har jag haft hicka 9 gånger. 


ps. jag önskar jag hade en täckoverall. ds.


(för att underlätta det för dig, kära läsare som antagligen är en iqbefriad idiot, så vill jag här påpeka att du inte kommer fatta mitt PS. så hur mycket du än tänker på blåa täckoveraller så kommer du aldrig veta den sanna innebörden av detta internskämt. jag är väldigt ledsen)


Ovido - Quiz & Flashcards