hannahkritiserar

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Hannah - 25 januari 2009 22:35


i olivias ära har jag bildat en ny slogan (vänligen se rubrik). 


jag förstår att ni nu undrar vad jag baserar dessa vackra ord på. 


Det är nämligen så att Olivia är besatt av talet 5. Man skulle kunna säga att hon har tvångstankar. Ett tal olivia ogillar (läs: hatar) är talet 4. 


Så, det var anledningen till min nya slogan. genialt va? 

Av Hannah - 25 januari 2009 21:03


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera denna himmelska blogg. Jag förstår att ni har mycket svår abstinens efter riktig kvalité-bloggning när jag inte uppdaterat. Min blogg är ju trots allt den enda kvalitétsbloggen som existerar (erikas blogg hör möjligtvis också till kategorin). 


I vilket fall så har denna dag gått ut på att förstrött bläddrat igenom tyskaboken, högt hatat blondinbella i mina dagdrömmar, känt avsky för den nya "anti-smal trenden" (med grund på alla naturligt smala. HUR TROR NI DET KÄNNS!? VA!? NU MÅSTE JAG TRÖST-ÄTA TROTS ATT JAG INTE ÄR LEDSEN), insett att vårt samhälle är sjukt samt att skolan är opolitisk, stirrat ut genom fönstret i försök att inte somna, undrat över meningen med livet och hela tiden tänkt på att jag ska städa mitt rum. 


det är ett hårt liv alltså

Ovido - Quiz & Flashcards