hannahkritiserar

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Hannah - 14 januari 2009 17:43


jag har nu planerat att avslöja vem den sk "mr x" är. tyvärr gissade ju ingen rätt, utom jag då. Vilket innebär att jag själv vinner. Mr X är......



............



 ..




 ......


SKURT!


texten:

1993 under en inspelning av en "Så Funkar det"-film om pappersbruk förstörde Skurt (eller möjligen hans kameraman) pappersmassa för en miljon kronor då någon av dem (osäkert vem) tappade ett mikrofonskydd ner i massan. Rättstvister inleddes och Skurt dömdes att betala en miljon kronor. 


Priset som utlovades tilldelas alltså mig. Det mycket exklusiva priset var att spendera en hel kväll tillsammans med............................................


MIG (popcorn ingår)


jag förstår att ni nu sitter och sliter erat hår, förbannar era sinnen och slår huvudet i bordet. jag menar, en helkväll med mig är ju i princip som att vinna en miljon kronor. synd för dig, men jag vann faktiskt. jag ska spendera en hel kväll med mig själv. sådetså.

Av Hannah - 14 januari 2009 17:38


jag trodde det var över. men skepnaden bedrar; i förrgår fick jag syn på honom. varför han var där vet jag inte (antagligen för att skada mig psykiskt).


allt var precis som vanligt. vi hade mattelektion, elin och jag satt och asgarvade, en gubbe på andra sidan skolan satt och tittade på vår lektion genom ett fönster. och plötsligt uppenbarade han sig..


erik mattsson. 


jag såg hur han på ett mycket diskret sätt kom gående utomhus påväg mot rektorsexpeditionen. 


mina ögon fylldes av tårar när jag insåg..


han har hittat mig

Ovido - Quiz & Flashcards