hannahkritiserar

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Hannah - 24 september 2008 21:29


Jag var alltså med linn efter skolan. Hon hade varit ledig idag. (hon går samhälls. nej, inte alls, samhälls är inte slappt, absolut inte)


i vilket fall så satt hon och gjorde matte hemma hos mig. hon gjorde ett tal och sedan rättade hon det. det lät såhär:


Linn: tal 45 blev 45! haha.. (börjar småskratta)

Jag: jaha ..

Linn: hihi.. haha... hahaha... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Jag: ...

Linn: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAH

Jag: ...

Linn: HAHAHAHAHAHAHIHIHIHIHIHAHHH (börjar gråta av skratt)

Jag: ...

Linn: (skrattar i 10 minuter)

Jag: ...



Jag fattar inte det roliga. Och i vanliga fall brukar det vara jag som har sjuk humor. eller? har jag gått och blivit normal? måste genast ta kontakt med min psykolog och diskutera detta. ska bara försöka få av mig tvångströjan först. och hitta en väg ut ur detta helvita rum.. hmm.. ett rum utan fönster. fyndigt



Ovido - Quiz & Flashcards