hannahkritiserar

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Hannah - 10 september 2008 20:49


förövrigt kan jag berätta att jag i detta ögonblick, och för en bra tid framöver har några slags bakterier i min kropp som gör mig förbannat snorig, ynklig, illamående och grinig. känner mig aningen döende och min frukostdiet har nu blivit ändrad pga mitt ökade intag av tabletter. kommer jag överleva eller kommer bakterierna bryta ner min kropp till någon äcklig sörja? kommer jag någonsin mer få känna solens strålar på min hud eller uppleva det mörka hat inom mig riktat mot modebloggare? fyfan. om jag dör testamenterar jag härmed mina kvarlevor till paulina (förutom min brillianta hjärna som jag däremot skänker till välgörenhet), mina julklappar till linn och min mamma och pappa kan få 7an i min garderob. hanna, du kan få tillbaka din fårmössa med öron som jag har här någonstans. olivia, du ska få en rosa liten pennvässare i form av ett hus. och nej erika, jag har inte glömt dig. du ska få något väldigt värdefullt. min tandborste.


så. då var testamentet skrivet med. om någon känner sig glömd eller nåt så är ni välkomna att lämna in önskningar på vad ni skulle vilja ha av mina ägodelar. annars antar jag väl att det är först till kvarn angående mina andra grejer som inte testamenteras. 



hatar att vara förkyld alltså. 

Av Hannah - 10 september 2008 20:21


Nä, men helt allvarligt. Hur kan människor vara så pass vetgiriga att man riskerar en hel planets existens för ett jävla experiment? gjorde de det för att utveckla människans kunskap? i och med detta experiment så fanns en liten risk att vi alla skulle dö.



jag gissar på att alla forskares egentliga avsikt är att ta över världen. så måste det vara. de låter planeten samt dess invånare sugas in i ett svart hål och på nåt sätt ska de själva överleva på en reservplanet vid namn jorden 2 som de själva gjort. Därefter ska de ha en riktigt het bondagescen samt via en maskin skapa perfekta människor med fullt uvecklade egenskaper inom alla tänkbara ämnen.


jag har gjort det igen

helt otroligt

ännu en fläckfri teori.

Av Hannah - 10 september 2008 20:19


och jag fick inte veta det förren tio över.


typiskt 

Ovido - Quiz & Flashcards