hannahkritiserar

Alla inlägg den 7 september 2008

va?

Av Hannah - 7 september 2008 21:20




ALFONS? HALLICK? noway.

vad äre här för skit? och varför lyckas jag alltid hitta massa sånt här?


men nu tror jag att jag vet hur det är! det kanske är så att gud försöker nå människor och ge dem dessa budskap.. och för att få kontakt med alla människor på jorden så får han mig att hitta allt sådant för att sedan lägga ut dem på min blogg och låta alla ta del av det. för vem läser liksom inte min blogg? daah. men ja, så måste det vara. TA TILL ER DET! Gud försöker berätta för er att alfons åberg är en hallick.


beware

Av Hannah - 7 september 2008 10:20


jag tror helt seriöst att jag skulle få flera läsare om jag la upp en bild på min outfit.


men det kommer aldrig hända.

Av Hannah - 7 september 2008 00:50


alla snackar verkligen skit om varandra. ligger det i människans natur? är det en av våra medfödda egenskaper?, att snacka skit? är vi speciellt utvecklade för att känna hat och le samtidigt? 


klandrar verkligen inte dig för att du snackar skit, för alla snackar minst dubbelt så mycket skit om dig. that's the thing.


men...



egentligen. så är det lika bra att alla snackar skit om en bakom ryggen. faktiskt. eller, vad vet jag, du kanske vill ha allas skitsnack rätt upp i nyllet? Det skulle du kanske gilla va? att varje dag bli hånad av allas ärlighet. att låta folk slå dig på fingrarna efter varje ord du säger. du är hatad, och inte bara utanför ditt medvetna. du vet att alla hatar dig. att alla snackar skit om dig. För de snackar skit om dig med dig själv. 


men ni kan snacka skit om mig om ni vill (för jag har redan snackat skit om dig det senaste halvåret och du är bara sååååå last year nu) men jag kommer faktiskt må mycket bättre om jag aldrig får veta det. 


det låter faktiskt helt fel. men resonera själv lite. (eller gör inte det förresten. du kan lika gärna gå omkring och tro att alla älskar dig. tro det bästa om alla människor. det kan du fan göra.. för det är du värd)

Ovido - Quiz & Flashcards