hannahkritiserar

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Hannah - 28 augusti 2008 14:01


Pga en mindre incident har jag bestämt mig för att sälja mina pärlor, min mobiltelefon w910i och en vanlig hemtelefon.


Båda telefonerna är i exemplariskt skick förutom några små detaljer. På mobiltelefonen finns några färre ripor samt displayen är väck. Att displayen är sprucken försämrar dock inte mobilen någonting alls!

(rekommenderas till en van w910i användare då det underlättar att du kan telefonen utan att du behöver se vad du gör)

Om ljudet fungerar vet jag inte alls då jag bara haft mobilen i en dryg månad och alltså inte lärt mig den utantill för att kunna kolla det.

Kameran är nog i bra skick och med lite våld kan man även skjuta upp skärmen och få tillgång till tangenterna!



Hemtelefonen är även den i superskick. Den ser helt ny ut och även fast några flisor är borta påverkar det inte alls! Knapparna funkar bra men det finns dock inget ljud. när du ringer hör du varken toner eller den andra personen. Sen finns det en liten grej som "råkat" ploppa ur telefonen som jag inte riktigt vet vart den ska vara. men den kommer iallafall med på köpet.


Lägg bud på dessa fina telefoner! PASSA PÅ! de kan bli dina! SÄLJS TILL HÖGSTBJUDANDE!

Av Hannah - 28 augusti 2008 10:31


idag tappade jag bort mig. det resulterade i att min nya mobil numera inte lever längre. inte vår hemtelefon heller. det innebär att jag inom en kort framtid inte lär ha några pengar alls. fasen


i övrigt har jag noterat att jag plötsligt bara skriver inlägg om mina dagar. känner en svag influens av kissiebloggande. fast det gör ju absolut ingenting. för hon är ju faktiskt min största idol (L)



jag hatar gymnasiet :(

Ovido - Quiz & Flashcards