hannahkritiserar

Alla inlägg den 11 augusti 2008

eh

Av Hannah - 11 augusti 2008 10:57


idag har jag gjort om bloggen igen. det känns lite bättre nu, jag tror att blått är min färg alltså.  


förresten så regnar det ute. det innebär att jag snart kan gå och lägga mig och utan några som helst skuldkänslor ligga i min säng hela dagen. vad gör jag uppe såhär tidigt från första början egentligen? 


för övrigt kan jag ju informera om att jag ska ner till fjollträsk imorgon och kommer hem på fredag. det var ganska onödig information men själva grejen jag ville framföra kommer nu, jag ska bo i samma område som kissie bor i. 

bevare mig väl. 


någon som vet hennes exakta adress så jag kan spy i hennes brevinkast? 

kontakta mig snarast! 

Av Hannah - 11 augusti 2008 02:31


I 62 minter klarade jag av min förra "design". nu har jag en ny. gillar inte den heller. vet inte vad jag ska ta mig till. röster ekar i mitt huvud och min hjärna börjar kännas som slajm. mina ögon ser inte längre skillnad på rutigt och prickigt längre (har dom någonsin?). 


jag är vilsen och totalt utan sinne för färg och form. jag saknar min gamla bakgrund. den var fin. jag gillar inte rosa. eller jo. eller ibland. kanske. min hjärna är rosa. det är barbapappa också. ser min hjärna ut som barbapappa? 



jag måste träffa en psykolog

 

Av Hannah - 11 augusti 2008 01:29


som ni kan se så har BLOGGEN NYTT UTSEENDE! YEAH that's right. vettefan vad jag tycker om det egentligen. det enda jag någolunda gillar är den fina bakgrunden. men det blev svårt att kombinera den och övrig färg och liksom hamna på en nivå mellan förskräckligt och någolunda läsligt. 


som jag någongång tidigare nämt (typ i mitt andra inlägg då bloggen var ny?) så gillade jag den gamla bakgrunden pga att den fick en att långsamt, långsamt bli sinnessjuk. den här bakgrunden är bara allmänt ful. är i nuläget väldigt tveksam till detta utseende. jag kan ju liksom inte ha en bakgrund som inte framkallar någon slags störning hos mina läsare.


nä, detta val av att göra om min blogg kommer verkligen förstöra min nattsömn samt väldigt innerligt plåga min själ. 

för det jag menar, är verkligen den här bakgrunden rättvis gentemot min blogg?


Vettefan alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards