hannahkritiserar

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Hannah - 15 december 2008 21:01


ÅÅÅH blondinfjollan har fått en egen 5minuters tvshow! på dessa ynka 5 minuter lyckades hon reta upp mig så fruktansvärt mycket!!!!


kolla in hennes show här och beskåda dess eviga meningslöshet:

http://www.tv4.se/noje/blondinbellas_tv_dagbok


 "hej allihopa, tänk er, av min konstiga blogg har jag fått ett eget tvprogram, är det inte helt sjukt?!"


jo nog fan är det helst sjukt. Det är helt BISSART! stick hem och rulla dig i LERA DIN BORSKÄMDA GRIS!!!!!!!!!!!!!


"ärligt talat emmy, diska är sjukt tråkigt alltså, jag hatar verkligen att diska!!"

 jaha, men vad bra då, jag hatar verkligen DIG


*byte av kameravinkel*

"ååh.. vad är det här för nånting!?"

en SODASTREAM din lilla snobb! EN S O D A S T R E A M


"jamen alltså att stå där och veta att man liksom kan göra helt andra saker. som att gå på stan, som att shoppa, som att sitta och blogga, kolla på tv, mysa med nån härlig bok i sängen och så ska man stå där och diska och BLI BLÖT och naglarna liksom förstörs av den här disken!!!"


människan är så otroligt bortskämd att jag inte vet vart jag ska he mig!!!!


"mitt bästa smink-tips är att gå till en make up artist men.. det är inte alltid man har tid med det så..."


har du, o heliga snobb, någonsin tänkt på att alla kanske inte har pengar att gå till en MAKE-UP artist varje dag!? nog fasen har man väl tid men TROR DU ALLA HAR RÅD MED DET ELLER?! nej just det. bara för att du tjänar tusentals med kronor på din V-Ä-R-D-E-L-Ö-S-A blogg så betyder inte det att alla andra är ekonomiskt oberoende! skit ner dig


"vad tråkigt det är att städa.. JAG HATAR ATT STÄDA! har ni tänkt på hur mycket tid folk lägger ner på att städa? när jag skaffar en egen lägenhet.. aa.. då måste jag ha städhjälp! hur mycket kan det kosta egentligen? det är ju klart värt det! tänk när man kommer hem, då ska man laga mat och inte nog med det, man måste DISKA efteråt! sen måste man dammsuga, vattentorka dammtorka ÅH jag får bara ångest när jag tänker på det!!"


MEN DÖ DIN LILLA RÅTTA, DÖ! aa visst, du ska få ditt lilla imperium och alla vi andra , underlägsna och ekonomiskt beroende skall vara dina TROGNA SLAVAR och åbe dig i all evighet. 

MEN GLÖM DET! du är inte bättre än någon annan. du ska fan diska din egen tallrik precis som vi ANDRA DÖDLIGA, du ska torka upp dina egna hudrester, nä, du ska fasen SLICKA UPP ALLT damm! det kan du fan göra! det är du värd. HUR TRÅNGSYNT FÅR MÄNNISKAN VARA!?


din fruktansvärda egoist. fytusan. 


jag skäms varje gång du nämner lilla Ö-vik i din blogg, vet du det?!?!? 


"utelistan


2. Vinter i Stockholm - Ta mig till Övik nu! Här i Stockholm är det knappast vinter. Och om snön faller ner är det bara slask dagen efter. Ge oss julstämning, ge oss snö!"


VADÅ TA MIG TILL ÖVIK? du skriver hela tiden som om övik är ditt lilla andra hem, som att du har hittat den vackra staden övik och att det är din privata mark! GLÖM DET DIN KOSSA!!!!!!! ÖVIK TILLHÖR OSS SOM ÄR VÄRDIGA ATT BO HÄR!!!!


du kan slänga dig i väggen din bortskämda snorunge. ser jag dig i övik ska jag dränka dig i all jävla snö!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards