hannahkritiserar

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Hannah - 4 december 2008 20:14


..så har jag beslutat mig för att dela med mig av några julklappstips! såhär i juletider är det väl passande. för visst är det dags att köpa julklappar nu? tänkte väl det! men, jag är så himla less på den vanliga ramsan..


"mamma - grytlappar

pappa - slips
lillasyster - docka
flickvän - örhängen

pojkvän - kalsonger"


Så åt helvete med dom! Nu är det dags för Hannahs kvalitets julklappstips!


Så.. vem ska vi börja med?.. hmm..


vi kan börja med..


Pappa.


Jag kan säga direkt vad din pappa vill ha. hur lätt som helst.

En ny fru. kan det bli simplare!? nej, skulle inte tro det!

En ny fruga till far!



Vem har vi sen då?..


Lillebror! Åt helvete med det gamla legot, lillebrosan vill ha riktiga grejer!

te x denna motorsåg av märket husqvarna!


Men vad ska du köpa till din kära storasyster?

Idiotiskt lätt.

BRÖSTFÖRSTORING! (eller annan eventuell plastikoperation om hon fick detta förra året)

Till storasyster!



Och till pojkvännen!

En tungskrapa! ingen tycker väl om bakteriebeläggningar?

Tungskrapa



Mormor då?

Mormödrar är oftast ganska gamla och slitna, de har levt sina liv och deras fysiska är inte längre på topp. Så, vad sägs om en ny höftkula!?

Till mormor



Storebror ska äntligen få en julklapp han önskat sig!

att kämpa med sitt sexuella är inte alltid lätt. ge honom en hjälp på traven och betala hans könsbyte!

Könsbyte till bror



Din bästa vän ska självklart också få en julklapp! (detta beror ju helt på om dom skött sig eller inte)

Jag har den ULTIMATA julklappen för vännerna! som ett litet sällskap när du inte kan vara hos dem så föreslår jag en chinchilla! (eventuellt ett nakenmarsvin) tänk vad mysigt!


Chinchilla - till bästa vännen!Ett nakenmarsvin




Hmm.. var det alla eller? Nej just det! Jag har glömt en av de viktigaste personerna i ens liv. Precis. Nämligen mamma.

din kära mor som alltid velat dig väl. hon bar dig i magen i 9 månader för att sedan genom otroliga plågor giva dig livet. vad ska du kunna ge henne för att återgälda hennes handlingar? Låt henne äntligen slippa dig!

Ta livet av dig.

Din mamma kommer att tacka dig!


Så. Det var mina julklappstips. Har ni några tillägg är ni välkomna att höra av er. Lycka till med julklappsshoppingen!

Ovido - Quiz & Flashcards