hannahkritiserar

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Hannah - 7 december 2008 01:07


jag är trevligare i verkligheten än vad jag framställs som. 


(inte för att jag egentligen bryr mig ett dugg över vad du har för uppfattning om mig.)

Av Hannah - 7 december 2008 01:01


ochför andra gången i år är det dags för den otroligt meningsfulla advent.

vad är det egentligen menat att göra den andra advent? allt julskräp är i princip redan framplockat. baka kan man ju alltid, om man nu är såååå sen med det. fruktansvärt alltså. man får fan skämmas om man inte hunnit baka innan andra advent. för julen är ju en sån himla betydelsefull högtid. otroligt. inte kommersiell alls. nej, absolut inte. nejnej. herregud. hur fan kan du påstå att julen är kommersiell? sjuka jävel



kärlek på er alla ute i det kyliga och juliga (kommersiella) sverige <3

Ovido - Quiz & Flashcards