hannahkritiserar

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Hannah - 30 januari 2010 23:22


man ska fan aldrig uppdatera sin webbläsare när det kommer nya versioner. det är bara åt helvete. uppdaterade mitt kära firefox idag. numera kan jag inte trycka på enter efter att jag skrivit in en adress i fältet utan måste trycka på den där jävla lilla pilen till höger. HUR mycket höjer inte det min aktivitetsnivå egentligen? Jag sitter inte vid datorn för att få en jävla workout.


tillägnar alla bitterfittor där ute ett ps.


ps. jag är mer eller mindre seriös med detta inlägg. hade du planerat att skriva en kommentar med snarlikt innehåll som nästkommande

"du är ju helt sjuk asså!!!!!!! det är faktiskt inte så jobbigt att bara röra datamusen!!!!!"

så ber jag dig härmed att lämna denna blogg och aldrig mer komma tillbaka.


tack på förhand

Ovido - Quiz & Flashcards