hannahkritiserar

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Hannah - 6 januari 2010 19:35


jag har nyss varit ute och gått 5,4 km. i en timme. det är minus 22 grader ute.


jag är numera förlamad från midjan och neråt. det finns en chans på 86% att jag måste amputera ena benet. hela min kropp är drabbad av kroniska köldskador. jag har stora svårigheter att tala då mitt ansikte förfrysit i en egen min.


det var så jävla värt det

...

Av Hannah - 6 januari 2010 14:48



Alltså visst, jag diggar alicia i vanliga fall men VAD I HELVETE håller hon på med i den här videon? pianoscenen liksom, vafan? varför står hon och låtsas spela och liksom gungar samtidigt? dom tror att vi ska gå på att hon seriöst spelar sådär samtidigt som hon sjunger dom där tonerna. FAIL. ser ju helt efterbliven ut. FÖRSTÅR INTE

Ovido - Quiz & Flashcards