hannahkritiserar

Direktlänk till inlägg 12 december 2009

hey, im a believer

Av Hannah - 12 december 2009 22:49


tänkte bara uppmärksamma gårdagens nyhet. erik är idol 2009. jag blir sådär äckligt känslosam när jag hör vinnarlåten. börjar nästan tro att även jag har känslor. jag förbiser totalt att uppskattningsvis 98% av alla tjejer som hör låten har lust att börja lipa till meningen "but baby don't worry" som kan uppmärksammas efter 1 minut och 30 sekunder och därefter önskar att deras pojkvänner sjöng vinnarlåten tillängnad dem i globen. och alla ni som säger att eriks flickvän är dum i huvudet och sjukligt pinsam kan skjuta sig i huvudet. ni är pinsamma.


hade eran pojkvän vunnit idol och sedan tar din hand under vinnarlåten och totaldikterar den till dig hade du fan inte klivit av scenen heller. sluta hitta fel överallt. tjejen kommer fan få hotmejl bara för det där. så jävla egoistiska ni är. trångsynta jävlar. blir så förbannad.


till alla er som känner er mer eller mindre träffade av det här har jag bara en sak att säga:

har ni inte ändrat uppfattning efter det här inlägget så önskar jag er den mest vedervärdiga julen i världshistorien. för det är ni värda.


 



i know you love me

xoxo

gossipgirl

 
 
Ingen bild

elin jävla lundin

13 december 2009 02:27

önskar du mig den mest vedervärdiga julen i världshistorien?
-
-
hon skämde ut sig. klart slut.
hade inte sagt något om hon hade gått ner efter en stund.
men hon vägrade ju. hon stod kvar och såg dum ut.
till och med när erik backade och de andra idolerna kom så vägrade hon kliva ner.
nej. pinsamt. hon kommer att ångra det.
hon stal showen.
det var inte hon som skulle stå i rampljuset det gången.
det var erik. det var han som vann.

 
Hannah

Hannah

18 december 2009 15:27

du påstår alltså att hon överglänste erik?
det tycker faktiskt inte jag. nej. det gör mig absolut ingenting att hon stod där, ångrar hon det senare är det hennes ensak. varför ska jag klaga liksom?
sluta hitta fel min kära elin.

http://gissa tre gånger

 
Ingen bild

elin fucking lundin

20 december 2009 23:13

nej, jag vägrar.
enda sättet att få min glad är att låta mig trycka ner andra människor.
hon är cp.
that's it.
love & peace

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 6 november 2010 23:34

  helt otroligt att denna blogg har någon slaviskt följande läsare. du ska ha ett jävla grattis känner jag ...

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29

      fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.   käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att ...

Av Hannah - 11 juli 2010 16:37

  borde man veta vad man vill göra med sitt liv när man är 18 år? är det nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra tills jag är 65 och drar på pensionärskryssning till åland? är det på något sätt fel att inte ha en susning om vad i helvete man v...

Av Hannah - 14 juni 2010 19:16

Jag är väl ingen direkt talare eller så. Aldrig varit, kommer aldrig vara. Inte så att jag inte kan tillgodogöra mig ett tal, är väl hyfsat kreativ ändå. Vid jämna mellanrum. Är väl snarare inte den typen. Saker låter bra i skallen och ser bra ut ...

Av Hannah - 21 april 2010 21:16

  jag var på gymmet idag. bredvid mig cyklade en man som uppskattningsvis vägde 3 gånger så mycket som mig. jag övervägde att lägga in en stöt. började trumma på hantagen lite försiktigt. han började trumma. jag slutade trumma. han slutade trumma. ...

Ovido - Quiz & Flashcards