hannahkritiserar

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Hannah - 20 december 2009 13:59


hatar mig själv för att klockan är 2 och jag har redan bloggat tre gånger idag.


så jävla fail liv

Av Hannah - 20 december 2009 13:55


är på så jävla dåligt humör idag. och nej det är inte enbart pga julgranarna. dock delvis. funderar på att straffa mig själv genom att inte äta något idag. ett hårt straff kan man tänka sig. men vid närmare eftertanke så går jag ju faktiskt på parkskolan vilket innebär att jag inte äter speciellt mycket vanligtvis heller.


istället för biggest loser borde dom bara sätta människorna på parkskolan. skulle ge samma resultat.

Av Hannah - 20 december 2009 13:49


dom silverfärgade granarna var slut.


tände eld på byggnaden som hämnd

Av Hannah - 20 december 2009 12:38


i tidningen står det att det ska vara snö på julafton och plötsligt är julen räddad. har bara en sak att tillägga:


när började folk lita på media?????


ska köpa en silverfärgad julgran på rusta idag.

om någon ser mig så undanbedes fanbilder och autografer. im to flawless today

Ovido - Quiz & Flashcards