hannahkritiserar

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Hannah - 27 juli 2010 17:29


 


fick en trevlig överraskning häromdagen när jag var inne på blocket (fråga mig inte varför). vet inte vad ni tycker men personligen tror jag att snuffe1 är den perfekta mannen för mig.


käre snuffe1, jag kan inte påstå annat än att jag är omåttligt intresserad av dig. snälla, hör av dig här i kommentarsfältet. tänkte beskriva mig själv lite så du får en någolunda uppfattning om vem jag är.


Jag är en mer eller mindre livshatare med passion för andras tragedier. Svängig i humöret. Missar aldrig en chans att äta. Blev idag diagnoserad med borderline personlighetsstörning.


undra om det finns fler singlar som snuffe1 på mötesplatsen.se? verkar ju vara helvärt att skaffa ett konto där

Ovido - Quiz & Flashcards