hannahkritiserar

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Hannah - 6 maj 2009 15:45


en hälsning till idioten som under dagens gång roat sig med att ringa hem till mig i min sjukdom för att inte säga ett ord: må valfritt monster besöka ditt hem och käka upp din mamma.

Av Hannah - 6 maj 2009 15:42


hur kommer det sig att när man för en gångs skull har någonting att blogga om så glömmer man bort det såfort man loggat in på bloggen?

Av Hannah - 6 maj 2009 15:33


svininfluensan. vilket vackert ord. men vilken förbannande betydelse. 


okej jag kanske inte har svininfluensan. men nån influensa är det helt klart med tanke på mina nattliga uppvaknanden mitt i mina orm-mardrömmar pga känslan av att kvävas. 

tror jag upplevde ännu en sömnparalys imorse, alltid lika förbannat plågsamt.  kanske har jag förtjänat det?

 

Ovido - Quiz & Flashcards